Długość [mm]: | 353 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 95 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 95Ah 850A, Varta 12V, Varta 95 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 850 |
Seria: | Varta Silver Dynamic AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 52 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 52Ah 470A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 470 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 187 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 40 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 205 do 350A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 330 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 140 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 227 |
Długość [mm]: | 315 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 80 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 80Ah 740A, Varta 12V, Varta 80Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 740 |
Seria: | Varta Blue Dynamic |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 74 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 74Ah, 74Ah 680A, Bosch 12V, Bosch 74Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 315 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 85 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 85Ah 800A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 800 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 315 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 80 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 80Ah 740A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 740 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, 70Ah 760A, 70Ah AGM, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 760 |
Seria: | Bosch AGM, Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 242 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 62 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 62Ah 540A, Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Exide Excell |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, 70Ah 760A, 70Ah AGM, Varta 12V, Varta 70 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 760 |
Seria: | Varta Silver Dynamic AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 44 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 420 |
Seria: | Exide Excell |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 54 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 530 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 640 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 353 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 95 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 95Ah 850A, Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 850 |
Seria: | Exide Start-stop AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 72 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 72Ah 680A |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Varta 12V, Varta 60 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Varta Blue Dynamic |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 63 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 610 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 353 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 95 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 95Ah 850A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 850 |
Seria: | Bosch AGM, Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Posiadanie samochodu marki Chevrolet to prawdziwy prestiż. Rzeczywiście ta marka nie na darmo wyróżnia się opinią luksusowych aut. Ponieważ jazda modelami tej marki, jest wyjątkowo komfortowa i bezpieczna. Jednak, tak jak w każdym aucie, czasami przychodzi czas na wymianę poszczególnych części. Kupując nowy akumulator Chevrolet warto w pierwszej kolejności rozejrzeć się za częściami zamiennymi.
W naszym sklepie znajdują się produkty pochodzące wyłącznie od sprawdzonych producentów, którzy cieszą się pozytywnymi opiniami. Warto skorzystać również z intuicyjnej wyszukiwarki, dzięki której można łatwo znaleźć dopasowane akumulatory, jak i również wymienne komponenty. Wystarczy wpisać dane swojego modelu auta, a po chwili znajdą Państwo sporą liczbę propozycji.
Jak ładować akumulator? Z takim pytaniem bardzo często spotykają się nasi doradcy. Okazuje się, że wcale nie jest to takie trudne. Należy pamiętać tylko o prawidłowej kolejności podłączania ładunków. Źle podłączony akumulator do samochodu stwarza bardzo duże zagrożenie dla bezpieczeństwa pojazdu, jak i również osoby, która wykonuje tę czynność. Może nawet dojść do nieodwracalnego uszkodzenia nowego akumulatora.
Praktycznie patrząc na to, jak ładować akumulator, to do wykonania tego zadania, możemy skorzystać z dwóch rozwiązań. Pierwszą z nich jest korzystanie z prostownika. Należy pamiętać jednak o tym, aby korzystać z niego przede wszystkim w garażu. Ładowany pojazd nie może być narażony na działanie warunków atmosferycznych. Całkowity czas ładowania akumulatora, zazwyczaj waha się od 10 do 12 godzin.
Innym sposobem na to, aby naładować akumulator Chevrolet jest możliwość wykorzystania kabli rozruchowych. Jednak z tej opcji korzystamy najczęściej w sytuacjach awaryjnych, kiedy musimy chociaż na chwilę uruchomić akumulator, aby dalej kontynuować jazdę. Wtedy czasami wystarczy ładowanie akumulatora przez kilkanaście minut.
Wiedząc już, jak podładować baterię do samochodu, warto jeszcze sprawdzić, jak wymienić akumulator w Chevrolet. Okazuje się, że jest to wyjątkowo łatwe zadanie, szczególnie w modelach samochodów starszego typu. Ponieważ należy najpierw odłączyć akumulator, pamiętając o odłączeniu bieguna ujemnego. A dopiero później możemy odłączyć biegun dodatni. Natomiast przy podłączaniu nowego akumulatora zachowujemy odwrotną kolejność.
Trzeba mieć na uwadze, że w niektórych sytuacjach samodzielna wymiana akumulatora nie będzie możliwa. W takich okolicznościach trzeba zaprowadzić auto do zaufanego mechanika. Najczęściej takie sytuacje się zdarzają, gdy samochód jest wyposażony w funkcję start&stop. Ponadto, jeżeli Państwa model samochodu posiada zaawansowaną elektronikę, to również należy z rozwagą podejmować decyzję o samodzielnej wymianie akumulatora. Przy takich samochodach, niestety można bardzo łatwo uszkodzić pewne podzespoły, które jak wiadomo są bardzo drogie w naprawie, a także ich całkowitej wymianie. W związku z tym, lepiej jest oddać czasami pojazd do mechanika.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.