Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 16.5 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 95,6, 95.8 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 43,9, 43.9 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 156.4 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 156,4 |
Typ czujnika zużycia: | Elektryczny |
Wysokość [mm]: | 58,9, 58.9 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Liczba czujników zużycia: | 1 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 122,8, 122.8 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 53,3, 53.3 |
Grubość [mm]: | 16.4 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 23714, 8832d1620, Bp336, E1 90r-011195/022 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 94,8, 94.9 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 42,8, 42.8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 15,5, 15.5 mm |
Numer WVA: | 23714 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 94,8, 94.8, 95 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 42,9, 42.9, 43 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 67 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 104, 104,0 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 17, 67,0 |
Grubość [mm]: | 16.5 mm |
Numer WVA: | 23517, 23 517, 8692d149, Bp302, E1 90r-011209/282 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 95,8, 95.8 |
Układ hamulcowy: | Lucas/girling |
Wysokość [mm]: | 43,9, 43.9 |
Czujnik zużycia: | Z zintegrowanym czujnikiem zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 0 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 24538, Bp1675, E9 90r-01899/3005 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 155,2, 155.1 |
Wysokość 1 [mm]: | 59.4 |
Wysokość [mm]: | 59.3 |
Grubość [mm]: | 16.5 mm |
Numer WVA: | 21144, 5sp440 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość [mm]: | 66,8, 66.8 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17.7 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 116,8, 116.8 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 49,8, 49.8 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87.4 |
Grubość [mm]: | 14.4 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,4 |
Wysokość [mm]: | 44,5, 44.5 |
Grubość 1 [mm]: | 16.4 |
Numer WVA: | 23714, Pf0125 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość 1 [mm]: | 42.8 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 123 |
Grubość [mm]: | 17.8 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 123 |
Wysokość [mm]: | 53,3, 53.3 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 17.8 mm |
Liczba czujników zużycia: | 1 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 23705 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 122,9 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Waga [kg]: | 1.65 |
Wysokość 1 [mm]: | 53 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Długość [mm]: | 95.8 |
Grubość [mm]: | 17.7 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 95,8 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość [mm]: | 48,5, 48.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 16,6, 16.6 mm |
Numer WVA: | 21144, 7144d228, 7208d306, 7309d225, 7309d228, 7498d228, 7727d851 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 193 |
Układ hamulcowy: | Lucas, Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 67,5, 67.5, 68 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 104.35 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Liczba czujników zużycia: | 4 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20833, 20834, Bpm0146.14, Pca014614 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ czujnika zużycia: | Elektryczny |
Układ hamulcowy: | Girling |
Waga [kg]: | 1.067 |
Wysokość [mm]: | 66,5, 66.5 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 150.8 |
Grubość 1 [mm]: | 19 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 23711, 23711 23712 23713 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość 1 [mm]: | 57 |
Wysokość [mm]: | 57.4 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 17,8, 17.8 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 23705, 23705, 23706, 23706 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 122,8, 122.8, 123 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 53, 53,3, 53.3 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 123 |
Długość opakowania [cm]: | 16,8 |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 23705 |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 53.4 |
Szerokość opakowania [cm]: | 10 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Waga [kg]: | 1.261, 1.4 |
Wysokość 1 [mm]: | 53.4 |
Wysokość opakowania [cm]: | 6.4 |
Jesteśmy sklepem motoryzacyjnym 2407.pl, który od wielu już lat oferuje kierowcom wysokiej jakości części oryginalne i zamienne pasujące do wielu marek i modeli samochodów. Wśród dostępnych produktów znajdują się np. klocki hamulcowe Alfa Romeo 159. Oprócz tego znajdziesz u nas też klocki pasujące do modelu Giulietta, 8C, Alfetta, Giulia czy Brera. Dostępne części są nowe, w pełni sprawne. Oferowane w korzystnych cenach. Szybka realizacja zamówienia oraz profesjonalna obsługa są dodatkowymi korzyściami.
Wymiana klocków hamulcowych alfa 156 przód w standardowym warsztacie samochodowym kosztuje 50-60 zł za jedną oś. Zazwyczaj czas usługi to od 35 minut do 1 godziny. Na zlecenie klienta mechanicy mogą samodzielnie zamówić i zakupić klocki hamulcowe do konkretnego modelu auta. Możesz jednak dokonać także zakupu samodzielnie, np. w sklepie internetowym z częściami motoryzacyjnymi. Wybierzesz dzięki temu element w każdym calu spełniający Twoje oczekiwania, gwarantujący wysoką jakość hamowania i bezpieczeństwo jazdy.
Alfa Romeo Giulietta to samochód osobowy zaliczany do klasy kompaktowej. Na rynku dostępny był w latach 2010-2020. Prędkość maksymalna oscylowała w granicach 210km/h (mogła się różnić w zależności od modelu). Tym bardziej przy takich prędkościach znaczenie ma sprawny układ hamulcowy. Co zrobić, aby tak właśnie było? Wybrać klocki hamulcowe Alfa Romeo Giulietta, kiedy usłyszysz piszczenie lub szumy podczas hamowania, albo zauważysz, że jest ono nierównomierne. Możesz też przy zużytych klockach poczuć "bicie" i wibracje na kierownicy. Wybierając dostępne w tej kategorii klocki hamulcowe Alfa Romeo 156, możesz skusić się na te wyprodukowane przez Ate, Barum, Comline, BMW, Textar, Otto-Zimmermann, ABE, Ferodo, Febi, Delphi, LPR, Brembo, TRW, Bosch i wiele, wiele innych marek. Jest to też sygnał dla Ciebie, że znajdziesz u nas to, czego potrzebujesz. Klocki hamulcowe Alfa Romeo 159 oraz te pasujące do innych modeli wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Szczególną uwagę zwróć przy wyborze na okładzinę cierną. To ona ma bezpośredni kontakt z tarczami hamulcowymi. Oprócz tego zastanów się, czy chcesz klocki hamulcowe Alfa Romeo Giulietta składające się z trzech, czterech czy pięciu warstw. W przypadku dodatkowych elementów konstrukcyjnych możesz np. liczyć na absorbowanie drgań oraz odprowadzanie większej ilości ciepła.
To, czy klocki hamulcowe ALFA 147 tył spełnią swoje zadanie i posłużą przez dłuższy czas zależy od wielu czynników. Jakich? Przede wszystkim od jakości materiału ciernego, z którego są wykonane, a także od tego, czy klocki hamulcowe we właściwy sposób współpracują z tarczami hamulcowymi.
Pamiętaj, że wymiana klocków hamulcowych TYŁ Alfa Romeo 147 ma sens jedynie wtedy, gdy są podłączane do idealnych tarcz hamulcowych. Jeżeli ten element będzie w złym stanie, klocki szybko zaczną również się psuć i konieczna będzie ich ponowna wymiana.
Klocki hamulcowe ALFA 147 przód szybciej trzeba wymieniać w samochodach sportowych, a także w takich, którymi kierowca jeździ bardzo agresywnie. Dochodzi tu do gwałtownego hamowania, a to przyspiesza zużycie klocków. Można przyjąć, że dobre, markowe klocki, przy odpowiedniej eksploatacji, potrafią wytrzymać do 70 tys. km przebiegu. Najtańsze wytrzymują od 20 do 30 tys. km przebiegu. Jaki wysuwa się z tego wniosek? Lepiej kupować wysokiej jakości klocki hamulcowe.
Klocki hamulcowe ALFA ROMEO 159, gdy są uszkodzone, skutkują pogorszeniem jakości hamowania. Podczas jazdy słychać również hałasy, a w trakcie hamowania piski. Wszystkie te sygnały ostrzegają kierowcę, że na powierzchni klocków znajduje się zbyt mała grubość warstwy ciernej. W autach typu premium stosowane są elektroniczne czujniki grubości klocków. Ostrzegają one o zbyt małej grubości klocka za pomocą zapalonej kontrolki na desce rozdzielczej.
KLOCKI hamulcowe ALFA 156 TYŁ, jak i w innych samochodach trzeba wymieniać parami na jednej osi, czyli przedniej lub tylnej, lub w razie potrzeby na obu osiach jednocześnie. Istotne jest, aby klocki zostały dobrane do konkretnego modelu, rocznika, jak i wersji silnika samochodowego. Tylko wtedy będą działały skutecznie.
Dobrej jakości klocki hamulcowe wydłużają żywotność tarcz hamulcowych. W najtańszych elementach okładzina jest bardzo twarda i może skrócić czas eksploatacji układu hamulcowego.
Warto skorzystać z wymiany w profesjonalnym warsztacie samochodowym, ponieważ koszty są stosunkowo niskie, a zyskujesz pewność, że wszystko będzie działało zgodnie z planem.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.