Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość [mm]: | 19,6 |
Numer WVA: | 22392 |
Szerokość [mm]: | 124,9, 125 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 117, 117,3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17,3, 17.3 mm |
Numer WVA: | 21934, 21934, 21935, 21935, 7286d692, 7567d692 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 44,8, 44.8, 45 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 193.1 |
Długość opakowania [cm]: | 21.4 |
Grubość 1 [mm]: | 19.8 |
Grubość [mm]: | 20.3 mm |
Numer WVA: | 24436, 24436;24437, 24437 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 193.1 |
Szerokość opakowania [cm]: | 16.2 |
Układ hamulcowy: | Ate, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Waga [kg]: | 3.531, 3.782 |
Wysokość 1 [mm]: | 96.6 |
Wysokość [mm]: | 96.6 |
Wysokość opakowania [cm]: | 9.7 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 151.5 |
Grubość [mm]: | 17.5 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 151,5 |
Wysokość [mm]: | 57,5, 57.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19,2, 19.2 mm |
Numer WVA: | 25199, 25200 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148, 148,2, 148.2 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 69,9, 69.9, 70 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17.7 mm |
Numer WVA: | 24561, 24562, 602760 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 106, 106,0 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość 1 [mm]: | 63.2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 20.3 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 21990 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 63.5, 64 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17,3, 17.3 mm |
Numer WVA: | 21691, 21691, 21891, 21891, 7286d1239, 7286d396, 7449d396 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 122 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 45 |
Grubość 1 [mm]: | 0 |
Grubość [mm]: | 17.8 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 23999, 8347d122, Bp1006, E1 90r-011199/109 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 149.5 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 57,6, 57.6 |
Grubość 1 [mm]: | 0 |
Grubość [mm]: | 17.7 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 24561, Bp1354, E9 90r-01871/2711 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 106,4, 106.4 |
Wysokość 1 [mm]: | 56.2 |
Wysokość [mm]: | 56.2 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 19 |
Numer WVA: | 22392 |
Wysokość 1 [mm]: | 117 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19.6 mm |
Numer WVA: | 25199, 25200, 603857 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,2, 148.2 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 69,8, 69.8 |
Grubość [mm]: | 17.3 mm |
Numer WVA: | 21934, 7286d692; 7567d692; 7737d763, Bp-bmw-r3, Bp252, E1 90r-011195/081 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość [mm]: | 123,1 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 43.7, 45 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 123.1 |
Grubość 1 [mm]: | 17 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 23926 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123.1, 43,8, 48,3 |
Waga [kg]: | 0.95 |
Wysokość [mm]: | 43.8, 48.3 |
Grubość 1 [mm]: | 0 |
Grubość [mm]: | 17.8 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 23288, 7437d558; 7649d781, Bp-bmw-f3, Bp251, E1 90r-011199/109 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 151.3 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 57,5, 57.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 123.1 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 21282, 21487 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123,1 |
Wysokość [mm]: | 59,2, 59.2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 123 |
Grubość [mm]: | 16 mm |
Numer WVA: | 25331, 25332 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 123,0 |
Wysokość [mm]: | 46,6, 46.6 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 23732, 23 732, 7427d104; 7427d117; 7427d683, Bp472, E1 90r-011195/085 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 122 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 58,2, 58.2 |
Klocki hamulcowe wpływają na bezpieczeństwo prowadzenia samochodu. Są elementem, który należy regularnie wymieniać i konserwować. Wymiana przeprowadzona z odpowiednią starannością spowoduje, że będą one współpracowały we właściwy sposób z pozostałymi elementami układu hamulcowego.
Klocki hamulcowe BMW E46 PRZÓD TRW stanowią podstawowy element tarczowego układu hamulcowego. Wywierają one nacisk na tarcze za pośrednictwem ruchomych tłoczków. Zjawisko tarcia powoduje, że samochód zatrzymuje się w wybranym miejscu. Okładzina cierna, którą pokryte są klocki hamulcowe BMW E46 z upływem czasu ściera się i osiąga wartość graniczną, czyli moment, w którym konieczna jest ich wymiana. Wartość ta określona jest przez producenta klocków, ale gdy grubość okładziny jest mniejsza niż 3mm to najwyższy czas na wymianę klocków. Jeżeli okładzina zostanie całkowicie zużyta, w krótkim czasie metalowe części mogą doprowadzić do uszkodzenia tarcz hamulcowych. Siła hamowania będzie w takiej sytuacji znikoma.
O KLOCKI BMW E46 PRZÓD trzeba zdecydowanie dbać. Jeżeli zastanawiasz się, jakie klocki hamulcowe BMW E46 warto kupić, skontaktuj się ze sprzedawcą sklepu.
Gdzie znajdziesz najlepsze klocki hamulcowe BMW E90 oraz CZUJNIK klocków BMW E46? Oczywiście w sklepie internetowym 2407.pl. Jest to miejsce z rozbudowanym asortymentem, pozwalające na zakup wszystkich niezbędnych części do samochodu. W bogatym asortymencie znajdują się oczywiście klocki hamulcowe BMW E46 TYŁ.
To ile zapłacisz za klocki hamulcowe w dużej mierze zależy od miejsca zakupu, jak i miasta, w którym sklep działa. Tak samo cena usługi może się różnić, w zależności od renomy warsztatu samochodowego. Wymiana czujnika zużycia klocków BMW E46 może kosztować zarówno mało, jak i dużo. Wszystko zależy od tego, gdzie skorzystasz z usługi.
Atrakcyjnym elementem wyposażenia samochodu mogą być kolorowe klocki hamulcowe. Jest to ciekawy gadżet, który jednocześnie bardzo dobrze działa i powoduje, że elementy składowe układu hamulcowego są na bardzo wysokim poziomie. Przy zakupie klocków należy zwrócić uwagę na ich jakość, elementy składowe, jak i renomę marki, która zajmuje się ich produkcją. Dzięki temu, że zdecydujesz się na zakup dobrej jakości klocków, układ hamulcowy będzie działał skutecznie, a bezpieczna jazda będzie jak najbardziej możliwa.
Wymiana tarcz hamulcowych BMW E46 nie powinna odbywać się tak często, jak klocków hamulcowych, czyli co 30-40 tysięcy przejechanych kilometrów, ale co dwie wymiany klocków. Przy nowych tarczach zawsze zakłada się nowe klocki hamulcowe. Nie wolno tutaj korzystać ze używanych elementów, ponieważ układ hamulcowy nie funkcjonuje wtedy dobrze. Pamiętać należy, aby wymienić obie tarcze z tej samej osi, nigdy pojedynczo. Zaraz po wymianie nie należy zamęczać hamulców, aby były w stanie się odpowiednio ułożyć. Nie decyduj się na gwałtowne hamowanie w pierwszym momencie po wymianie. Przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów, staraj się hamować łagodnie.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.