Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 40,5, 40,50 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 62 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 61 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 102, 102,00 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Liczba otworów montażowych: | 4 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 2021, 2050 |
Informacje dodatkowe: | Z akcesoriami |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 2 [mm]: | 13,8, 13.8, 14,2, 14.2 |
Szerokość [mm]: | 14,6, 14,7, 14.6, 14.7 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.5, 29 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 39.9, 50.3 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Informacje dodatkowe: | Ze śrubami |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 50, 50,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 51 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 96 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 13.9 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,2 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,9 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,3 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 50 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 1935, 1955 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 51 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 96 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 50 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 51 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 96 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 96 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 126, 40.5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 61 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 50 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 2176, 2230 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 104 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 15 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,6 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 17.5 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 50,3 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 40 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Szerokość 2 [mm]: | 13,8, 13.8, 14,2, 14.2 |
Szerokość [mm]: | 14,6, 14,7, 14.6, 14.7 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.5, 29 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 39.9, 50.3 |
Informacje dodatkowe: | Z akcesoriami |
Szerokość 2 [mm]: | 14,73 |
Szerokość [mm]: | 14,6, 15 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.4 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,29 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 39.88, 50.4 |
Informacje dodatkowe: | Z nakrętką |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 95 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 96 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość 1 [mm]: | 50 |
Wysokość [mm]: | 50 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 51 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 51 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 96 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 96 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 96 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 117, 35 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 51 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37, 37,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 75 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 40,5, 40.5 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 62 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 61 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 102 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 40,5, 40.5 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 61 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość [mm]: | 50, 50,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 50.9 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 50,9 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 95,2, 95,20 |
Sportowe auta mają to do siebie, że wymagają regularnego serwisu. Piasty Porsche 2407.pl są jednak łatwe do nabycia, więc właściciele samochodów tej sportowej marki nie muszą się martwić.
Łożysko koła z piastą przeważnie też wymaga wymiany, gdyż jest to niezwykle intensywnie eksploatowany element układu zawieszenia, zwłaszcza w sportowym aucie. Piasty katalog Porsche muszą być idealnie dopasowane na podstawie książek serwisowych, gdyż w takim samochodzie precyzja jest kluczem do sukcesu, więc wszystkie części muszą być dedykowane. Objawy zużytego łożyska w przednim kole są takie, że zaczyna ono głośno pracować. W sportowych autach istotnie to może wpłynąć na parametry jezdne, więc lepiej od razu udać się do serwisu. Wymiana łożyska w kole tylnym Porsche nie stanowi większego kłopotu, gdyż już skompletuje się niezbędne do wykonania serwisu części.
Piasty rodzaje stosowane w Porsche są różne. Piasta koła tylnego Porsche jest bardzo mocno eksploatowana przez charakterystykę tego auta, więc może stosunkowo szybko się niszczyć.
Piasta koła do samochodu Porsche nie jest jednak elementem trudnym do wymiany, a sama naprawa nie wymaga dużej ingerencji w auto. Mocowanie piasty koła w Porsche też może być różne, więc zaopatrując się w części zamienne, należy uważać, by wszystko kupić zgodne z przeznaczeniem do konkretnego modelu.
Jak wymienić piastę w Porsche to częste pytanie. Wymaga to jednak zdemontowania całego koła i znacznej części układu zawieszenia, więc lepiej zostawić to mechanikom specjalizującym się w serwisowaniu aut tej marki.
Piasta koła z łożyskiem Porsche powinna być wymieniona razem, gdyż często łożysko uszkadza się w tempie szybszym, niż sama piasta, która ma nieco prostszą konstrukcję. Piasty Porsche – ceny są różne, ale kupując przez internet, można znaleźć dość atrakcyjne. Piasty Porsche – opinie mają bardzo dobre i pomimo sportowej charakterystyki auta, wytrzymują one stosunkowo długo.
Bardzo ważne jest to, by dobrać odpowiedni model piasty do konkretnego auta, więc warto wykorzystać do tego wyszukiwanie po numerze VIN. Pozwoli to na szybkie i precyzyjne sprawdzenie, które części eksploatacyjne są odpowiednie do konkretnego modelu tego niemieckiego producenta.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.