Konstrukcja łożyska: | Łożysko stożkowe |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Niezbędna ilość: | 2 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14 |
Szerokość 2 [mm]: | 14 |
Szerokość [mm]: | 15 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.254 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 19, 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 40, 50 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 5 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 136 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 80 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 80 |
Alternatywny zestaw naprawczy: | 014 033 0048, 100 498 0023, 100 598 0002, 614 750 0009, 714 502 0006 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 17 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 19 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 45 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Liczba otworów montażowych: | 5 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 68 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 30 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 136.5 |
Informacje dodatkowe: | Z akcesoriami |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 2 [mm]: | 13,8, 13.8, 14,2, 14.2 |
Szerokość [mm]: | 14,6, 14,7, 14.6, 14.7 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.5, 29 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 39.9, 50.3 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14.61 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,73 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.46 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,88 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,29 |
Alternatywny zestaw naprawczy: | 100 498 0048 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 39,9, 39.9 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 74 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 40,3, 40,30 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 43 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 85 |
Konstrukcja łożyska: | Łożysko stożkowe |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Niezbędna ilość: | 2 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14 |
Szerokość 2 [mm]: | 14 |
Szerokość [mm]: | 15 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.254 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.5, 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 40, 50 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 310 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 50 |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Liczba zębów trzonu wpustowego: | 38 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 112, 35 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 38 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 130.8 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla samochodów bez abs |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 27.7 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 126.7 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 13.9 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,2 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,9 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,3 |
Numer produkcyjny: | 4106510 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 1.7 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 2.53 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 136.5 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 5 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 126.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 5 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 136.5 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 30 |
Hiszpańskie Seaty słyną z bezawaryjności układu zawieszenia, ale też wymagają okresowych remontów. Piasty Seat są jednak łatwe do nabycia, więc nie stanowi to większego problemu. Łożysko z piastą Seat też często trzeba wymienić od razu, ale łożysko można nabyć również online.
Piasty Seat 2407.pl da się kupić do każdego modelu Seata bez kłopotu. Jak często wymieniać piasty pozostaje pytaniem, na które trzeba odpowiedzieć. Zazwyczaj robi się to wtedy, gdy już piasta daje oznaki sporego zużycia. Dzieje się tak po kilku lub kilkunastu latach eksploatacji auta. Jak wymienić piastę to również ważne pytanie. Nie jest to jednak takie proste, więc nie obejdzie się bez wizyty w warsztacie samochodowym.
Wymiana piasty koła powinna być wykonana wcześniej, nić w momencie, w którym całkiem nie nadaje się już do użytku. Jest to bardzo ważny element konstrukcyjny układu zawieszenia, więc nie warto ryzykować unieruchomienia auta.
Budowa i zadania półosi i piast kół są takie, że w przypadku całkowitego pęknięcia piasty, auto już dalej nie pojedzie. Piasta w samochodzie pełni funkcję mocowania koła, więc wpływa też na bezpieczeństwo kierowcy. Piasty Seat – Produkty, ceny, opinie są jednak korzystne, więc często serwisowanie zawieszenia Seata nie jest konieczne.
Piasta koła z łożyskiem jest najłatwiejsza do kupienia przez internet. Można tak znaleźć odpowiednie piasty niezależnie od tego, jaki posiada się model Seata. Piasta koła auta powinna być wymieniona z łożyskiem, więc warto je od razu kupić.
Piasty Seat – ceny są dość niskie, więc nie stanowi to problemu, tak samo, jak z łożyskami. Piasty Seat – opinie są pozytywne i zazwyczaj wytrzymują one bardzo długo, o ile nie zostaną mechanicznie zniszczone w wyniku nagłego zdarzenia drogowego.
Nie mając pewności, czy dany element zawieszenia będzie odpowiedni do konkretnego modelu Seata, warto skorzystać z wyszukiwarki po numerze VIN, która jest najwygodniejsza. Pozwoli to zaopatrzyć się w niezbędne części układu zawieszenia, a następnie udać się do warsztatu mechanicznego. Kupując piasty, łożyska i mocowania piast do Seata w ten sposób, nie sposób popełnić błąd, więc w warsztacie już na pewno nie będzie problemu.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.