Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 39 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
obrabiany mechanicznie: | Bez rowka / wgłębienie w wewnętrznej części |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 95 |
Długość [mm]: | 151 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 40 |
Ilość zębów 1: | 34 |
Ilość zębów 2: | 24 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Wewnętrzny |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ skrzyni biegów: | Manualna skrzynia biegów, 5-biegowa |
Waga [kg]: | 8.24 |
Długość [mm]: | 147 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 147, 148 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Specyfikacja: | Groovetype:inner, Inner groove |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Ilość zębów 1: | 28 |
Ilość zębów 2: | 34 |
Położenie na osi: | Zewnętrzny |
Rodzaj złączy/przegubów: | Przegub homokinetyczny |
Waga [kg]: | 2.13 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Wymiary gwintu: | M22x1,5 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 147 |
Lokalizacja w aucie: | Koło side |
Położenie na osi: | Zewnętrzny |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Specyfikacja: | Groove type: inner |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.4, 59 |
Długość [mm]: | 151 |
Ilość zębów 1: | 34 |
Ilość zębów 2: | 24 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Oś przednia, z lewej |
Położenie na osi: | Wewnętrzny |
Specyfikacja: | Inner, gearbox BE4R MB6 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 2.12 |
Długość [mm]: | 142.5 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 40 |
Długość [mm]: | 149 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 59 |
Długość [mm]: | 165 |
Ilość zębów 1: | 34 |
Ilość zębów 2: | 24 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Wewnętrzny |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny |
Waga [kg]: | 2.24 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 39 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
obrabiany mechanicznie: | Bez rowka / wgłębienie w wewnętrznej części |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 95 |
Długość [mm]: | 155.5 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 42,2 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
obrabiany mechanicznie: | Bez rowka / wgłębienie w wewnętrznej części |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 86 |
Długość [mm]: | 156.5 |
Specyfikacja: | Inner groove |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 34 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie koła: | 28 |
obrabiany mechanicznie: | Bez rowka / wgłębienie w wewnętrznej części |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 86 |
Długość [mm]: | 393 |
Zewnętrzne zazębienie po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 29.8 |
Długość [mm]: | 141 |
Ilość zębów 1: | 34 |
Ilość zębów 2: | 24 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Wewnętrzny |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny |
Waga [kg]: | 2.11 |
Długość [mm]: | 396 |
Ilość zębów 1: | 34 |
Ilość zębów 2: | 24 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Wewnętrzny |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny |
Waga [kg]: | 3.77 |
Długość [mm]: | 154 |
Ilość zębów 1: | 34 |
Ilość zębów 2: | 37 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Wewnętrzny |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 2.15 |
Wybierając produkt w kategorii „Przegub półosi” dla Twojego Peugeot 308 II (T9) Hatchback, weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Przegub napędowy dla Twojego Peugeot 308 II (T9) Hatchback od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Przegub napędowy" dla Peugeot 308 II (T9) Hatchback:
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Przegub napędowy” w przedziale cenowym od 98 do 212 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.