Długość [mm]: | 214, 233 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 33 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 1 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Wymiary gwintu 2: | M10 |
Zacisk: | 30, 30,50,30h, 30h, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu [mm]: | 8 |
Długość [mm]: | 230 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 90 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0, 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2, 2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu: | M10 |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Zacisk: | 30, 30,50,15a |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Cechy wykonania 2: | Cst10118as |
Jakość: | Brand new series |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,40, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | CPS0070 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 75.5 |
Długość 2 [mm]: | 22 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2, 2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość [mm]: | 237 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 9 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Połączenie/zacisk: | Z zaciskiem 30h |
Zacisk: | B+ m8, Exc M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 25, 25,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,20, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 76, 76.1 |
Długość 2 [mm]: | 21,50, 21.6 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 21,00, 23 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 21, 21,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,40, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 137 |
Długość 2 [mm]: | 26 |
Długość 3 [mm]: | 24 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | "30" m8 b+, "50" plug 76 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 173 |
Długość 2 [mm]: | 21 |
Długość 3 [mm]: | 23 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | M6 |
Zacisk: | M8, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 62, 62,00 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Ilość otworów: | 3 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,20 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | CPS0005 |
Waga [g]: | 2800 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 30h=connect. |
Zacisk: | B+ m8, Exc Plug |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 76, 76.1 |
Długość 2 [mm]: | 62,00, 62.9 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.7 kw, 2,00 |
Napięcie [V]: | 12 |
Cechy wykonania 2: | Cst10210as |
Jakość: | Brand new series |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2, 2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | CPS0070 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,8, 1.8 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego BMW E61 Touring (Seria 5), weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego BMW E61 Touring (Seria 5) od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla BMW E61 Touring (Seria 5):
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 77 do 3615 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.