Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 13,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,10 |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 13,00, 14 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,40, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Cechy wykonania 2: | Cst14104as |
Jakość: | Brand new series |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,20, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | CPS0066 |
Waga [g]: | 4400, 5300 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 14,00, 15 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 15, 15,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,20, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 2 [mm]: | 22, 23,00 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 22 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,40, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 14,50, 14.5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,20, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Koło cięgnowe pasowe: | Z kołem pasowym |
Liczba rowków: | 1 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Model sieci pokładowej: | Dla pojazdów z 12v prądu głównego |
Napięcie [V]: | 14 |
Typ mocowania: | Jednouchwytowa obróconej |
prąd ładowania z generatora (A): | 60 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 15, 15,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,20, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 214 |
Długość 2 [mm]: | 14 |
Długość 3 [mm]: | 24 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | M6 |
Zacisk: | M8, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość 1 [mm]: | 190 |
Długość 2 [mm]: | 13 |
Długość 3 [mm]: | 24.5 |
Długość [mm]: | 190 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | M6 |
Zacisk: | M8, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego Ford Escort Classic (ANL) Kombi, weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego Ford Escort Classic (ANL) Kombi od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla Ford Escort Classic (ANL) Kombi:
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 280 do 2088 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.