Długość [mm]: | 324 |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Parametr: | Ac |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 324,00 |
Średnica [mm]: | 13,35, 13.35 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 114 |
Długość [mm]: | 334 |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Parametr: | Ac |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 334,00 |
Średnica [mm]: | 13 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 114 |
Długość [mm]: | 334 |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Parametr: | Ac |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 334,00 |
Średnica [mm]: | 13 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 114 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez zawieszenia sportowego |
Długość [mm]: | 372 |
Parametr: | E |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 372,00 |
Średnica [mm]: | 14,55, 14.55 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Parametr: | E |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Długość [mm]: | 370 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Parametr: | E |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 370,00 |
Średnica [mm]: | 14,6, 14.6 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 136 |
Długość [mm]: | 374 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Parametr: | E |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 374,00 |
Średnica [mm]: | 14,15, 14.15 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 135 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Parametr: | E |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez zawieszenia sportowego |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1255 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1230 |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Resorach |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Długość [mm]: | 368 |
Ilość zwojów: | 7.3 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Parametr: | Cc |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 3, 3.7 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 139 |
Długość [mm]: | 324 |
Grubość pręta [mm]: | 13,55 |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ skrzyni biegów: | Automatyczny |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Wysokość sprężyny [mm]: | 324,00 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 115 |
Długość [mm]: | 323 |
Grubość pręta [mm]: | 13,50 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.5 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 323,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 116 |
Długość [mm]: | 369 |
Grubość pręta [mm]: | 14,50 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 3,3 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 369,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 136 |
Wybierając produkt w kategorii „Sprężyna zawieszenia” dla Twojego Audi A8 D2 (4D2, 4D8), weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Sprężyny amortyzatora dla Twojego Audi A8 D2 (4D2, 4D8) od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Sprężyna amortyzatora" dla Audi A8 D2 (4D2, 4D8):
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Sprężyny amortyzatora” w przedziale cenowym od 97 do 465 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.