Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-GH2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-T2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.51, PORSCHE A40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 5W40 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 226.51, RENAULT RN 0720 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Evolution full-tech |
Nazwa produktu: | Evolution full-tech fe 5w-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION FULL-TECH |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3, C4 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-M2, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Linia produktu: | Evolution 900 |
Nazwa produktu: | Evolution 900 sxr 5w-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION 900 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, GM DEXOS 2, MB 229.52, OPEL OV0401547, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C2, C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-11106, GM DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 5W30, SHELL HELIX ULTRA 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX ULTRA |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, MB 229.3, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX8 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, GM DEXOS 2, MB 229.52, OPEL OV0401547, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Liczba suwów silnika na jeden cykl pracy: | 4T |
Linia produktu: | 8100 X-CLEAN EFE |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | C2, C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-GH2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-T2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.51, PORSCHE A40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 5W40 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Seria olejowa: | VAG SPECIAL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-GH2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-T2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.51, PORSCHE A40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 5W40 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | SHELL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX8 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.3, PORSCHE A40, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION 900 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Liczba suwów silnika na jeden cykl pracy: | 4T |
Linia produktu: | 8100 X-CESS GEN2 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 0W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 0W30 |
Seria olejowa: | MOTUL SPECIFIC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Skoda Citigo to samochód, który na rynku dostępny jest od roku 2011. Należy on do segmentu A i bez wątpienia jest najmniejszym autem katalogowym, w ofercie tej marki. Cieszy się też dość dużą popularnością. Dlatego też swoją ofertę olejów silnikowych postanowiliśmy poszerzyć o te pasujące do tego modelu auta. Zagadnienie Skoda Citigo jaki olej silnikowy wybrać, jest dość proste. Najlepszym rozwiązaniem, jest kierowanie się zaleceniami producenta. Ważną informacją jest też to, aby wybierać olej silnikowy o takiej samej specyfikacji, jak ten, którego już używasz. Czy musi to być też ten sam producent? Nie, tutaj masz pełną dowolność. A w naszej ofercie znajdziesz m.in. Shell, BMW, Castrol, Valvoline, Mobil, Motul oraz Shell.
Olej silnikowy jest czynnikiem smarującym. Stworzony został z myślą o zminimalizowaniu tarcia, które występuje między współpracującymi ze sobą elementami składającymi się na konstrukcje jednostki napędowej. Coraz bardziej skomplikowane silniki oraz coraz precyzyjniej wykonane sprawiają, że olej silnikowy do Skoda Citigo musi spełniać coraz więcej wymagań. W tym tłumienie drgań czy uszczelnienie. A nawet produkty jego spalania powinny wykazywać się stosunkowo niskim współczynnikiem toksyczności.
Oto jak możesz to zrobić krok po kroku:
Postępując zgodnie z instrukcjami na 2407.PL przy zamawianiu z kategorii “Oleje silnikowe samochodowe” dla Skoda Citigo, bądź ostrożny przy wprowadzaniu danych.
Oferujemy kilka opcji odbioru zamówienia:
Wybór części samochodowych na 2407.PL jest prosty i wygodny. Cenimy Twój czas i gwarantujemy wysoką jakość części i towarów motoryzacyjnych. Przekonaj się sam!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.