Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.1, VW 501.01, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 10W40 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION 700 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | MB 229.3, PSA B71 2300, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 10W40, MOTUL SYNERGIE |
Seria olejowa: | MOTUL 6100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-GH2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-T2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.51, PORSCHE A40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 5W40 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 226.51, RENAULT RN 0720 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Evolution full-tech |
Nazwa produktu: | Evolution full-tech fe 5w-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION FULL-TECH |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3, C4 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-M2, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Linia produktu: | Evolution 900 |
Nazwa produktu: | Evolution 900 sxr 5w-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION 900 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, GM DEXOS 2, MB 229.52, OPEL OV0401547, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C2, C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FIAT 9.55535-S1, IVECO 18-1811 CLASSE SC1, PSA B71 2290, TOYOTA |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Nazwa produktu: | Total quartz ineo ecs 5w-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | SYNTHETIK 5W30, TOTAL 5W30, TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 |
Seria olejowa: | TOTAL QUARTZ INEO |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C2 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOBIL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOBIL SUPER 3000 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A1, A5, B1, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.3, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 10W40 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX6 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN, SN PLUS |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.3, PSA B71 2300, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 10W40, MOTUL SYNERGIE |
Seria olejowa: | MOTUL 6100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | CHRYSLER MS-6395, FIAT 9.55535-CR1, FORD WSS-M2C947-A, FORD WSS-M2C947-B1, GM DEXOS1 GEN 2 |
Klasa lepkości SAE: | 0W-20 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 0W20, MOTUL 8100 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje API: | SN, SP (RC) |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-5, ILSAC GF-6A |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-11106, GM DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 5W30, SHELL HELIX ULTRA 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX ULTRA |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Jednostka napędowa jest jednym z najważniejszych elementów konstrukcyjnych auta, dlatego też ogromne znaczenie ma to, jak o nią dbasz. Olej silnikowy do Mazdy, którego używasz, powinien być najwyższej jakości. Jeśli chcesz, żeby oprócz standardowej funkcji smarowania części ruchomych, również zapobiegał rdzewieniu, wygłuszał drgania i uszczelniał, to warto zdecydować się na wysokiej jakości produkt. Dostępny w naszej ofercie olej silnikowy do Mazdy od takich producentów jak np. Elf, Total, BMW, General Motors, Mannol, Shell, Motul to najlepsze rozwiązanie. W dodatku w bardzo korzystnej ofercie.
Olej silnikowy należy raz w roku wymienić lub jeśli robisz duże przebiegi po przejechaniu 15-20 tysięcy km. Oprócz tego warto regularnie sprawdzać jego poziom i w razie konieczności dolewać. Jeśli nie potrzebujesz od razu większej ilości oleju, możesz skusić się na mniejszy pojemnik, np. 0.5 lub 0,8 litra. Olej silnikowy Mazda, który prezentujemy, będzie pasował do niemal każdego modelu samochodu tego japońskiego producenta. Wśród nich nie zabraknie na pewno 3, Demio, CX-5, Rotary, 6, Verisa oraz Scrum.
Bezpieczeństwo i komfort jazdy są niezwykle ważne. Między innymi dlatego w naszej ofercie znajdziesz produkty najwyższej jakości w bardzo korzystnych cenach. Dzięki profesjonalnej pomocy przy doborze możesz uniknąć konieczności odsyłania produktu i wymiany. Odwiedź się nasz sklep motoryzacyjny 2407.pl aby wybrać wariant, który najbardziej Ci odpowiada. Jeśli masz jakieś pytania, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.